Subject: RE: Rahvusvaheline kahevõistluse maailmakarikasarja etapp Otepääl Tehvandi Spordikeskuses
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Kristi Loit'" <[email-masked]>
Cc: "Ago Markvardt" <[email-masked]>, "Rauno Loit" <[email-masked]>, "Marek Miil" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Vahur Leemets" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>, "Priit Rifk" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 16:08:58 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0348/25
(A0348/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/011/5803N02631E002 A)EETT
B)2502020600 C)2502091800 D)DAILY 0600-1800 E)TEMPO RESTRICTED AREA
EER999UAS ESTABLISHED DUE TO OTEPAA WORLD CUP WI: 580322N0262946E -
580314N0263128E - 580240N0263112E - 580254N0262957E - 580322N0262946E.
UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT
PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FM TEL: +372
5858 5458 OR BY E-MAIL: KRISTI(AT)SUUSALIIT.EE. F)SFC G)400FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Kristi Loit <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 3:58 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; Eve Härm
<[email-masked]>; Priit Rifk <[email-masked]>;
Mait Rõõmus <[email-masked]>; Marko Liiva
<[email-masked]>
Cc: Ago Markvardt <[email-masked]>; Rauno Loit <[email-masked]>;
Marek Miil <[email-masked]>; [email-masked]; Vahur Leemets <[email-masked]>
Subject: Rahvusvaheline kahevõistluse maailmakarikasarja etapp Otepääl
Tehvandi Spordikeskuses

Tere

6.-9. veebruar 2025 toimub Otepääl Tehvandi Spordikeskuses rahvusvaheline
kahevõistluse maailmakarikasari.

Kokku on osalemas rohkem kui 100 sportlast, kes võistlevad nii
suusahüppemäel kui ka suusaradadel. Rahvusvaheline Suusaliit on oma
võistlustel keelustanud droonide lennutamise võistluse ajal peamiselt
ohutuse tagamise eesmärgil nii sportlaste kui ka pealtvaatajate huvides -
arvestades ilmastiku temperatuure, droonide akude kestvust, alla kukkumise
võimalusi jms. Lisaks on võistlustele oodata rohkem kui 10 000 inimese
suurust publikut terve nädalavahetuse jooksul.

Palume Eesti Suusaliidu poolt manuses kaardil oleva ala sees drooni
lennutamine piirata võistluse ajal välja toodud ajavahemikel ning lubada
drooni lennutamine ainult võistluse korraldaja loaga. Lennutamine keelata
kuni 120 m. Kui on täpsustavaid küsimusi teleülekande osas, siis palun
võtke otse ühendust  <mailto:[email-masked]> [email-masked]. Niimoodi saab
kiiremini täpsustavatele küsimustele vastused.

*	6. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00

*	7. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00

*	8. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00

*	9. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00

Samuti oleks vajalik järgmisi raadiosagedusi:

*                 Swiss Timing: 160,090MHz; 160,110 MHz; 160,130 MHz

*                 FIS M+M: 173,7500 MHz

*                 FIS NC: kas 171,3750 MHz ja 167,9750 MHz või 159,9500
MHz ja 167,9750 MHz

Kontaktik võistluste korralduse poole pealt Kristi Loit (tel +372 5858
5458, [email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Kui on küsimusi või vajab miski täpsustamist, siis palun võtta ühendust
minuga.

Heade soovidega

Kristi Loit

Eesti Suusaliit

tel +372 5858 5458

 <http://www.owc.ee/> www.owc.ee

 <https://www.facebook.com/owcup>
<https://instagram.com/otepaaworldcup/>
<https://www.youtube.com/channel/UCPbL_27ZiXNOQNEe-Fk7C0A>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.